Producenci
Zmiany zamówień

Zmiana zamówień

Kiedy zamówić e-winietę?

Zamówienia realizujemy od 2 do 12h od momentu złożenia poprawnego zamówienia. Winiety najlepiej zamawiać w momencie 100% pewności co do dnia wyjazdu oraz parametrów pojazdu czyli numeru rejestracyjnego oraz numeru VIN. Nie zalecamy zamawiać e-winiet z dużym wyprzedzeniem, gdyż jest duże prawdopodobieństwo wystąpienia różnych sytuacji losowych, które mogą przyczynić się do zmiany daty wyjazdu lub zmiany pojazdu, mogą to być również: wypadki, awarie itp. 

UWAGA! Po opłaceniu zamówienia nie można już zmienić parametrów e-winiet. 

Dlaczego zmiana parametrów e-winiety nie jest możliwa po zrealizowaniu zamówienia?

Operatorzy opłat drogowych na Węgrzech, w Bułgarii, Rumunii, Słowacji, Austrii, na Czechach (czyli w krajach które obsługują e-winiety) nie pozwalają na aktualizację oraz zmiany w zrealizowanych zamówieniach. Dlatego trzeba pamiętać, że nie można zmieniać takich danych jak: numer rejestracyjny pojazdu, numer VIN oraz daty ważności. 

 

Kiedy mogę zmienić złożone zamówienie?

Zamówienie można zmienić tylko wtedy gdy nie zostało jeszcze przyjęte do realizacji. Prosimy o możliwie najszybszy kontakt z nami.

Co oznacza, że zamówienie jest zrealizowane?

Otrzymają Państwo wiadomość na pocztę e-mail, podaną podczas składania zamówienia, która będzie zawierać w załącznikach pliki PDF z e-winietami na kraje, na które były zamawiane. Prosimy o weryfikację danych oraz terminów w e-winietach.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl